Service Level Agreement

Mogelijke SLA uitbreidingen

Dedicated servers worden standaard geleverd met service level 0 (SLA 0). Deze basis SLA houdt in dat eventuele hardware storingen tijdens kantooruren voor de volgende werkdag worden onderzocht en vanaf dat moment ook wordt begonnen met het verhelpen van de storing. De reactietijd op SLA's varieert van minimaal 4 uur tot maximaal de volgende werkdag. Het binnen de gestelde tijd ter plekke zijn van een system engineer is geen garantie voor de tijdsduur waarin het probleem wordt opgelost. Echter wanneer een hardware matige storing dermate ernstig is zal IN kiezen voor het inzetten van een nieuwe HP machine, in plaats van eerst te onderzoeken welke hardware problemen geeft en vervolgens de defecte hardware te vervangen.

Wanneer u snellere responstijden wenst kunt u upgraden naar een hogere service level agreement. Bij service level 0 tot en met 3 bent u zelf verantwoordelijk voor het beheer van uw server en krijgt u zelf de beschikking over de administrator of root wachtwoorden van de server. Bij SLA 4 en hoger besteedt u het beheer van de server uit aan IN.

Vanaf SLA 4 beheert IN tevens de software welke op uw server is geïnstalleerd. Bij SLA 3 en 7 is het tegen meerprijs mogelijk de responstijd te verkorten naar 2 uur. Prijs op aanvraag.

 Service Level Agreements
 SLA  Hardware  Software  Beheer  Per mnd
 SLA0  8x5xNBD  n.v.t.  zelfstandig  € 0,-
 SLA1  12x5x4  n.v.t.  zelfstandig  € 30,-
 SLA2  12x7x4  n.v.t.  zelfstandig  € 60,-
 SLA3  24x7x4  n.v.t.  zelfstandig  € 120,-
 SLA4  8x5xNBD  8x5xNBD  uitbesteed  € 140,-
 SLA5  12x5x4  12x5x4  uitbesteed  € 160,-
 SLA6  12x7x4  12x7x4  uitbesteed  € 185,-
 SLA7  24x7x4  24x7x4  uitbesteed  € 225,-
 Mogelijke reactietijden
 Term  Uitleg in het kort
 8x5xNBD Tijdens kantooruren (9.00 tot 17.00) melden van storingen x 5 werkdagen per week x uiterlijk volgende werkdag werken aan een oplossing.
 12x5x4 Van 8.00 uur tot 20.00 melden van storingen x 5 werkdagen per week x uiterlijk binnen 4 uur werken aan een oplossing.
 12x7x4 Van 8.00 uur tot 20.00 melden van storingen x 7 dagen per week x uiterlijk binnen 4 uur werken aan een oplossing.
 24x7x4 24 uur per dag x 7 dagen per week melden van storingen x uiterlijk binnen 4 uur werken aan een oplossing.

Meer informatie / offerte aanvragen

Graag maken wij voor u een offerte die aansluit bij uw specifieke wensen. Heeft u vragen over onze dedicated server producten en diensten neemt u dan contact op met één van onze accountmanagers.
 
IN Nederland bv KvK: 09177739
Impact 75 Fax: +31 (0)707700901
6921 RZ Duiven Support: support@in.nl
IN bvba BTW: BE0894.197.963
Excelsiorlaan 15 E-mail: support@in.be
B-1930 Brussel